Наприклад: кеди, берци, Timberland
Показати всі результати
корзина
Товаров пока нет
Для дзвінків по Україні
044 337-41-19
094 905-91-19
Для дзвінків по Україні
044 337-41-19
Для дзвінків з мобільних
096-093-33-99
050-231-05-04
093-680-54-44
Для дзвінків з мобільних
096-093-33-99
Контакти
Блог
Faq
Он-лайн чат
MOL.COM.UA — интернет-супермаркет питання Гарантія та повернення товарів
Гарантія та повернення товарів

Умови обміну та повернення товару.

Виявилося, що замовлені товари не підходять !

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів », протягом 14 днів від дати покупки, (у нас - від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість.Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару. У разі, якщо Ви не можете підібрати взуття на обмін, гроші можна залишити на рахунку магазину і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», товар надолужити обміну або поверненню грошей , у разі відсутності видимих ознак його використання, у фірмовій упаковці і тільки за наявності на ньому всіх цінників, і інших ярликів невикористаним. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого.Коробки обмотание клейкою стрічкою без додаткової упаковки назад не приймаються В разі повернення товару, пропонованого у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину .Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають тільки вартість товару .

Причиною повернення послужила помилка працівників магазину
Клієнту повертають повну стоимость замовлення, так само, магазин оплачує зворотний пересилку товару.Під помилкою магазину мається на увазі:
- вислана не та модель, що вказаний в замовленні; < / span>
- висланий не той розмір, що вказаний в замовленні;
- колірмоделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, кросівки виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
- прислана явно бракована модель.
Адреси для повернення
Наші адреси для повернення товарів:
- для перевізника « Нова пошта » вкажіть отримувача: Шабада Е.Л., Г.Рівне, склад № 6 і телефон номера магазину: (096) 093-33-99.
При оформленні посилки на пошті врахуйте:
- повернення грошей, або обмін на інший товар виробляється лише після того, як посилка повернута в магазин
- повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою .Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, з пошти забирати не будуть , оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
- при заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі « Оголошено ВАРТІСТЬ посилки » оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.
Порядок оформлення обміну
Що потрібно зробити, щоб обменять товар:
1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте товар, що не подошол, за адресою зазначеною вище.
2. Виберіть у каталозі товари, які слід вислати на заміну, і оформите нове замовлення.У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, яка містить інформації про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель потрібно зробити обмін.
3. Як тільки повернення буде отриманий, Вам передзвонить один із співробітників магазина для узгодження деталей обміну.
Повернення коштів
Що потрібно зробити, щоб повернути гроші:
1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте товар, що не подошол, по одному із зазначених вище адрес.
2. У коробку вкладіть записку про те, що хочете отримати назад вартість товару, або передзвоніть по одному з наших контактних номерів щоб обговорити порядок повернення коштів з оператором.
3. Гроші будуть повернуті в строк до 7 днів від дати отримання повернення в поштовому відділенні.Повернення здійснюється поштовим, або банківським переказом, за Вашим вибором, виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Нагадаємо, що повертається тільки вартість товару .Вартість пересилки повернення відплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк або пошта) віднімає комісію за переказ грошових коштів. Винятком є випадки, коли причиною повернення послужила помилка працівників сайту (дивіться вище). У цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилки повернення і оплачуємо банківські послуги по переду грошових коштів.